
KAMAL CAMALOV HAQQINDA
Kamal Həsən oğlu Camalov 1973-cü il dekabrın 5-də Naxçıvan Muxtar Respublikası Kəngərli rayon Qıvraq qəsəbəsində müəllim ailəsində anadan olmuşdur. 1980-1990-cı illərdə ümumtəhsil orta məktəb təhsilini fərqlənmə attestatı ilə Qıvraq 1 saylı məktəbdə sona çatdırmışdır.
K.H.Camalov 1991-cı ildə Naxçıvan Dövlət Universitetinin humanitar fakültəsinin Azərbaycan dili və ədəbiyyat ixtisasına qəbul olmuş və «Abbas Zamanov adına adlı təqaüd»lə oxumuşdur. 1996-cı ildə fərqlənmə diplomu ilə təhsilini başa vurmuşdur.
K.H.Camalov 1996-cı ildən Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Pedaqogika və psixologiya» kafedrasında müəllim, 2001-ci ildən isə baş müəllim kimi fəaliyyət göstərmişdir. Həmin il (1996-cı ildə) Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin aspiranturasının qiyabi şöbəsinə daxil olmuş və 2004-cü ildə «Hüseyn Cavidin pedaqoji ideyaları» mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru alimlik dərəcəsi almışdır.
1999-2010-cu illərdə Naxçıvan Dövlət Universiteti Gənc Alimlər Şurasının sədri vəzifəsini daşımışdır.
K.H.Camalov özünü yüksək ixtisaslı, tələbkar və qayğıkeş bir müəllim kimi göstərmişdir. O, tədris etdiyi fənləri elmi və metodiki cəhətdən yüksək səviyyədə qurmuş, kabinə və laboratoriyaların əyani vəsaitlə zənginləşdirilməsində yaxından köməklik göstərir. Kamal müəllim universitetin elmi, tədris və ictimai işlərinin yerinə yetirilməsində üzərinə düşən vəzifələri layiqincə yerinə yetirir, tələbə elmi konfranslarının, dəyirmi masaların keçirilməsində fəal iştirak edir.
2009-cu ildə Kamal müəllim Azərbaycan Respublikasının prezidenti İlham Əliyev tərəfindən «Azərbaycan Respublikasının Əməkdar müəllimi» fəxri adına layiq görülmüşdür.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti Yanında Ali Attestasiya Komissiyası 10 yanvar 2012-ci il tarixli (protokol №01 – k) qərarı ilə Kamal Həsən oğlu Camalova dosent elmi adı vermişdir.
2010-cu ildən K.H.Camalov Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi Şurasının üzvüdür. Naxçıvan Muxtar Respublikası dördüncü çağırış Ali Məclisinin deputatı seçilmişdir.
Kamal Həsən oğlu Camalov yüksək ziyalılığı, bacarığı, ali insani keyfiyyətləri ilə universitetin professor-müəllim heyətinin və tələbə kollektivinin dərin hörmətini qazanmışdır. 15-dən artıq dərs vəsaitinin, metodik vəsaitin və monoqrafiyanın, 250-dən artıq elmi-pedaqoji məqalələrin müəllifidir. Əsərləri Türkiyə, İran, Özbəkistan, Rusiya, Amerika və Gürcüstanda nəşr olunmuşdur. Rusiya Federasiyası və Türkiyə Respublikasında keçirilən Beynəlxalq konfrans və Beynəlxalq simpoziumlarda elmi ləyaqətlə təmsil etmişdir.
5 iyul 2011-ci ildə Dünya Azərbaycanlılarının 3-cü Qurultayında iştirak etmişdir.
2018-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Müdafiə Şurasında «Azərbaycan məktəb və pedaqoji fikrinin inkişafı tarixində «Molla Nəsrəddin» jurnalının və mollanəsrəddinçilər hərəkatının yeri və əhəmiyyəti» mövzusunda pedaqogika üzrə elmlər doktorluğunu uğurla müdafiə etmişdir.
Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin üzvüdür.
Ailəlidir, 3 övladı var.
KİTAB, ELMİ VƏ PUBLİSİSTİK ƏSƏRLƏRİNİN ADLI SIYAHISI
KİTABLAR
1.Yusif Vəzir Çəmənzəminli yaradıcılığında maarifçilik ideyaları. Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı (2007), 45 səh.
2.Ömər Faiq Nemanzadə yaradıcılığında maarifçilik ideyaları. Bakı: ADPU-nun (2007), 36 səh.
3.Azərbaycan romantiklərinin maarifçilik ideyaları. Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı (2009), 144 səh.
4.Həzrəti Əlinin elm və tərbiyə haqqında fikirləri. Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı (2010), 82 səh.
5.Valideyn-övlad münasibəti məsələləri Şərq mütəfəkkirlərinin gözü ilə. Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı (2010), 400 səh.
6.Sosial psixopedaqogikada istedadlı uşaqlar problemi (Dərs vəsaiti). Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı (2011), 392 səh.
7.Təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsinin forma və vasitələri (Dərs vəsaiti). Bakı: «İndiqo» MMC nəşriyyatı (2012), 78 səh.
8.Форма и способы оценивания результатов обучения. (Dərs vəsaiti). Bakı: «İndiqo» MMC nəşriyyatı (2012), 80 səh.
9.Hüseyn Cavid və məktəb. Naxçıvan: «Əcəmi» (2013), 144 səh.
10.Naxçıvan Muxtar Respublikasında istedadlı uşaqların inkişafı. Naxçıvan: «Məktəb» (2014), 387 səh.
11.Ailədə tərbiyə üsullarının tətbiqi zamanı etnopedaqoji materiallardan istifadə imkanları. Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı (2014), 144 səh.
12. Böyük mütəfəkkirlərin maarifçilik ideyaları. Naxçıvan: «Əcəmi» (2015), 258 səh.
13. Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları. Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı (2015), 356 səh.
- Mollanəsrəddinçilər və ailə-məktəb problemi (Dərs vəsaiti). Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı, (2017), 340 səh.
- Pedaqoji-psixoloji fikrin inkişafı xələflərdən sələflərə (Dərs vəsaiti). Bakı, ADPU-nun nəşriyyatı, (2019), 222 səh.
BEYNƏLXALQ ELMİ KONFRANSLAR
- Heydər Əliyev və Azərbaycan təhsili. Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 87-ci ildönümünə həsr olunmuş I Beynəlxalq elmi konfrans. Bakı-Naxçıvan-Gəncə. 3-8 may 2010, səh.125-129.
- İbtidai sinif müəllimi hazırlığında kiçikyaşlı məktəblilərin psixi inkişafı üzrə işin xüsusiyyətləri. «Müəllim hazırlığının müasir problemləri» I Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Azər. Müəllim. İnsti. «Müəllif» nəş. Bakı, 2011, səh.87-90
- Uşaqlara elmin dəyərini sevdirək. «Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri» mövzusunda Beynəlxalq konfransın materialları. Naxçıvan, 2011, səh.121-123
- H.Cavid yaradıcılığında ana dili və onun tədrisi məsələlərinə müfəssəl baxış. Məqalə. «Hüseyn Cavid yaradıcılığı çağdaş təfəkkür işığında» (Hüseyn Cavid-130). Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı, 2012, s.241-244
- Müəllim – şagird, valideyn – övlad münasibətlərində qarşıya çıxan problemlər və onların aradan qaldırılması yolları. «Müəllim hazırlığının müasir problemləri: təhsildə elmi və texnoloji innovasiyalar» II Beynəlxalq elmi konf. Materialları. Azər. Müəllim. İnsti. «Müəllif» nəş. Bakı, 2012, səh.
- Təlim-tərbiyənin təkmilləşdirilməsi prosesində mollanəsrəddinçilər irsindən istifadə. «Ümumi orta təhsilin müasir problemləri» mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları. Naxçıvan, 24 noyabr 2012-ci il, səh.146-148
- Hüseyn Cavidin Türkiyədə təhsil illəri və «Siratül-müstəqim» jurnalında rolu. Türk dünyasını işıqlandıranlar: Mehmet Akif Ersoy, Hüseyn Cavid (Beynəlxalq konfransın materialları) 16-18 May 2013-cü il, Bakı, Qafqaz Universiteti, səh.177-180
- Vətənin azadlığı uğrunda mübarizədə mollanəsrəddinçilərin rolu. Regional inkişaf və böyük mədəniyyət: Mənşə, harmoniya və tipologiya məsələləri. Beynəlxalq konfrans, Naxçıvan–2013, səh.92-93
- Mollanəsrəddinçilərin xalqın dünyagörüşünün formalaşmasında rolu. Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri. Beynəlxalq konfrans, Naxçıvan – 2013, səh.135-136
- Mollanəsrəddinçilərdə milli qeyrətçilik və milli özünüdərk anlayışına nəzəri baxış. «Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsi və müasir təhsil konsepsiyaları» mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları. Naxçıvan, 16-17 dekabr 2014-cü il, səh.200-202
- Mollanəsrəddinçi pedaqoqların ictimai, ideya-siyasi görüşlərinə bir nəzər. Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: Müasir yanaşmalar mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları. Naxçıvan, 5-6 iyun 2015-ci il, səh.342-344
- «Molla Nəsrəddin» jurnalının müxbir üzvü Üzeyir Hacıbəyov. «Azərbaycanda təhsil siyasətinin prioritetləri: müasir yanaşmalar» Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları. Naxçıvan şəhəri, 25 noyabr 2016-cı il, səh.162-163
- Yan Amos Komenskinin inkişafetdirici təlim haqqında görüşlərinə mollanəsrəddinçi maarifçilərin təhlilindən bir nəzər. “Təhsil: klassik və müasir yanaşmalar” mövzusunda beynəlxalq konfrans. Bakı Dövlət Universiteti, 2019
BEYNƏLXALQ ELMİ SİMPOZİUMLAR
- İnteraktiv təlimin imkanları. Elektron Naxçıvan – 5. Nəticələr və vəzifələr. Naxçıvan, 2011, səh.35-36
- Təlim prosesinin intensivləşdirilməsi və innovasiya. İnnovasiyaların tətbiqi: inkişaf və müasirləşmə. Beynəlxalq simpozium materialları, Naxçıvan, 2012, səh.39-42
- Bəxtiyar Vahabzadə yaradıcılığında vətənpərvərlik tərbiyəsi məsələləri. I Beynəlxalq Bəxtiyar Vahabzadə Simpoziumu. Bakı, Qafqaz Universiteti, 2012, səh. 349-354
- Mollanasreddinçilerin milli basının gelişiminde rolu. Ömər Halisdəmir Universitesi (Türkiyə). IV Beynəlxalq Türk Dünyası Araşdırmaları Simpoziumu. 26-28 Aprel 2017-ci il, seh.433-440
XARİCDƏ NƏŞR OLUNAN ƏSƏRLƏR
- Təhsilin inkişafinda innovasiyaların rolu. «Фан, таълим ва ишлаб чикариш уртасидаги инновацион хамкорлик – модернизация асоси сифатида» Özbəkistan, Фарğона 6 сентябр 2013 йил, səh.21-22
- Moral-didactic views in «Ali and Nino» by Gurban Said (Qurban Səidin «Əli və Nino» əsərində əxlaqi-didaktik görüşlər). ХХХ международная научно – практическая конференция теоретические и практические исследования психологии и педагогики сборник докладов. ГОРОД МОСКВА. 30.01.2015. səh.80-83
- Maarifçi eğitimçilərin sosyal düşüncə yapısına siyasi bakışlar. Kafkaz Universiteti Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. Türkiye, 2015, səh.41-49
- Изображение уховной несправедливости в журнале «Молла Насреддин». Историческая и социально-образовательная мысль. Toм 8 №4/2, 2016, стр.131-135
- Attitude to the nation, motherland and family in the activities of the Enlightener (on the basis of the magazine “Molla Nasreddin”). NINE-TEENTH CENTURY PROSE, ISSN: 1052-0406, UNITED STATES 2018, 48, Issue 2. pp.72-81
RESPUBLİKA ELMİ KONFRANSLAR
- Hüseyn Cavid müəllim və müəllim hazırlığı haqqında. Bakı Ali Pedaqoji Qızlar Seminariyası, «Azərbaycan məktəbi XXI əsrin astanasında; problemlər, perspektivlər» mövzusunda respublika ali məktəblərarası elmi-praktik konfransın tezisləri, Bakı, 1999, səh.33-34
- Ədəbi pedaqoji ünsiyyət (Hüseyn Cavid və A.Şaiqin dostluq münasibətlərindən bəhs olunur). Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin professor müəllim heyətinin 61-ci elmi konfransının materialları, II buraxılış. Bakı, 2001, səh.134-137
- Hüseyn Cavid əmək və əmək tərbiyəsi haqqında. Ali Diplomatiya Kolleci, Naxçıvan bölməsi, Ali məktəblərarası elmi-praktik konfransın materialları, Bakı, «Elm»-2002, səh.214-216
- «Buludlardan sıyrılan günəş», yaxud Azərbaycan ədəbiyyatşünaslığında Abbas Zamanov. Abbas Zamanovun 100 illik yubileyinə həsr olunmuş «Müasir Azərbaycan filologiyası: axtarışlar, problemlər, perspektivlər» mövzusunda Respublika elmi konfransının materialları. Bakı, «Elm və təhsil» nəşriyyatı, 2011, səh.110-113
- Azərbaycan təhsilinin demokratikləşməsi və humanistləşməsinin pedaqoji-ictimai xarakteri. «Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi» mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Naxçıvan, 2011, səh.16-18
- Mollanəsrəddinçi Ömər Faiq Nemanzadə ana dili və onun tədrisi haqqında. Məqalə. Doktorantların və Gənc tədqiqatçıların XVI Respublika elmi konfransının materialları, II, Bakı, 2012, səh.257-260
- Mollanəsrəddinçilərin xalqın dünyagörüşünün formalaşmasında rolu. Respublika konfransı. Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi 03 may 2013, səh.68-70
- Vətənin azadlığı uğrunda mübarizədə mollanəsrəddinçilərin rolu. Regional inkişaf və böyük mədəniyyət: Mənşə, harmoniya və tipologiya məsələləri. Beynəlxalq konfrans, Naxçıvan – 2013, səh.92-93
- Mövhumat əleyhinə mübarizədə mollanəsrəddinçilərin rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, 2014, Heydər Əliyev 91 «Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi» mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları (7 may 2014), «Məktəb» nəşriyyatı, səh.72-75
- «Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi» mövzusuna həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları (7 may 2014), “Məktəb” nəşriyyatı, səh.72-75
- Kurikulum əsasında keçirilən dərslər günün tələbidir. Naxçıvan Muxtar Respublikasının 90 illik yubileyi ilə əlaqədar «Təhsil kurikulumları: nəzəri problemlər» mövzusunda keçirilmiş Respublika konfransının materialları (15 aprel 2014), «Məktəb» nəşriyyatı, səh.9-12
- Yeni düşüncə və milli təfəkkürün inkişafında mollanəsrəddinçilərin və «Molla Nəsrəddin» jurnalının yeri və rolu. «Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi» mövzusuna həsr edilmiş Respublika konfransı materialları (05 may 2015). NMİ. səh.96-104
- Mollanəsrəddinçilər düşündürərək öyrətməyin üsul və vasitələri haqqında. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Respublika konfransı materialları, 2016, səh.6-8
- Ümummilli lider Heydər Əliyevin mollanəsrəddinçilər irsinə nəzəri baxışı. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Heydər Əliyev 93 – Respublika konfransı materialları 2016, səh.15-17
- Azərbaycançılıq fəlsəfəsinin banisi Heydər Əliyev və mollanəsrəddinçilər irsinə nəzəri baxış. Lənkəran Dövlət Universiteti. Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 94-cü ildönümünə həsr olunmuş «Təbiət və humanitar elm sahələrinin inkişaf problemləri» mövzusunda Respublika Elmi Konfransının Materialları (5-6 may 2017-ci il), səh.89-90 Məhəmməd Hadi yaradıcılığında vətən sevgisi. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Heydər Əliyev 94 – Respublika konfransı materialları 2017, səh.132-134
- Mollanəsrəddinçilərin pedaqoji görüşlərində müasir və aktual məsələlərə nəzəri baxış. “Müəllim hazırlığı strateji hədəflərdən biri kimi” mövzusunda elmi konfransının materialları. Bakı şəhəri, 18 may 2018-ci il. səh.73-75
- Mollanəsrəddinçilərin yaradıcılığında uşaq ədəbiyyatı dərsliklərinin təşəkkülü və inkişafı məsələləri. “Təhsil kurikulumları: praktik tətbiqlər” mövzusunda elmi konfransının materialları. Naxçıvan şəhəri, 24 aprel 2018-ci il. səh.6-9
- Milli maarifçiliyin, təlimin, təhsilin formalaşma və inkişafında Naxçıvan – Respublika konfransı materialları 2019.
ELMİ VƏ PUBLİSİSTİK ƏSƏRLƏR
- Hüseyn Cavid müəllim haqqında. N.Tusi adına Pedaqoji Universitet Xəbərləri 1998, №1, səh.82-84
- «Kitabi Dədə Qorqud» dastanında sözə tapınma tərbiyəsi. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. 1998, №2, səh.109-110
- Hüseyn Cavid müəllim hazırlığı haqqında. Ali Diplomatiya Kolleci. Naxçıvan bölməsi. Bakı: 1998, №1, səh.80-82
- Hüseyn Cavidin müəllimlik fəaliyyəti müəllim, şagird və tələbələrin xatirələrində. N.Tusi adına ADPU, Pedaqoji tədqiqatlar 1998, №2, səh.46-49
- Maarif fədaisi Hüseyn Cavid. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i, 1999, №5, səh.50-52
- Hüseyn Cavidin Naxçıvanda müəllimlik fəaliyyəti. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i, 2000, №6, səh.79-81
- Hüseyn Cavid yaradıcılığında uşaq tərbiyəsi məsələlərinə müfəssəl baxış. Pedaqoji Universitet Xəbərləri (Pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası), Bakı: 2000, №1- 2, səh.95-99
- Hüseyn Cavid yaradıcılığında vətənpərvərlik tərbiyəsi. Azərbaycan – Avropa ədəbi-mədəni əlaqələr mərkəzi, Tədqiqlər, Bakı: 2000, №5, səh.25-29
- Hüseyn Cavidin tələbəlik illərində maarifçilik ideyaları. Pedaqoji Universitet Xəbərləri (Pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası), 2001, №1, səh.153-157
- Hüseyn Cavidin İranda təhsil illəri. Pedaqoji Universitet Xəbərləri (Pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası), Bakı: 2001, №1, səh.153-157
- Hüseyn Cavid ana dili və onun tədrisi haqqında. «Azərbaycan dili və ədəbiyyatı tədrisi», 2001, №4, səh.24-26
- Hüseyn Cavid tərbiyə haqqında. Naxçıvan Özəl Universiteti, 2001, səh.40-42
- Hüseyn Cavidin uşaq şeirlərində tərbiyəvi fikirlər. «Azərbaycan məktəbi» jurnalı, 2002, №2, səh.82-86
- Hüseyn Cavid yaradıcılığında əxlaq tərbiyəsi məsələləri. Pedaqoji Universitet Xəbərləri (Humanitar, pedaqoji, psixoloji elmlər seriyası), Bakı, 2002, №1, səh.130-132
- Hüseyn Cavidin əsərlərində təhsil, məktəb, təlim məsələlərinə dair. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı: 2002, №2, səh.161-163
- Həzrəti Əli elm və elm öyrənməyin fəzilətləri haqqında. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı: ADPU – 2003, №3, səh.440-442
- Hüseyn Cavidin köhnə məktəb və köhnə təlim tərbiyə əleyhinə mübarizəsi. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı – ADPU – 2003, №3, səh.442-448
- Hüseyn Cavid humanizm, dostluq-yoldaşlıq tərbiyəsi haqqında. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı – ADPU – 2004, №2, səh.173-178
- Nəcəfbəy Vəzirov yaradıcılığında valideyn övlad münasibəti məsələləri. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı – ADPU – 2004, №1, səh.570-574
- Firidunbəy Köçərli yaradıcılığında xalq pedaqogikasına məhəbbət. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. 2004, №8, səh.46-47
- Marağalı Əvhədi yaradıcılığında valideyn-övlad münasibəti məsələləri. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı – ADPU – 2004, №3, səh.247-251
- Məhəmməd Tağı Sidqinin məktəbdarlıq fəaliyyəti və maarifçilik ideyaları. İctimai-siyasi, ədəbi-bədii, elmi-publisistik jurnal, Naxçıvan – 2004, №12, səh.164-168
- Məhəmməd Hadi yaradıcılığında maarifçilik ideyaları. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı – ADPU – 2005, №2, səh.472-475
- Mirzə Ələkbər Sabir yaradıcılığında valideyn övlad münasibəti məsələləri. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı – ADPU – 2005, №2, səh.589-591
- Yusif Vəzir Çəmənzəminli yaradıcılığında qadın-ana münasibəti məsələləri. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı – ADPU – 2006, №2, səh.171-174
- Ömər Faiq Nemanzadə ana dili və onun tədrisi haqqında. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2007, №3 (7), səh.122-124
- Mirzə Ələkbər Sabir ateist yox, deist şair olmuşdur. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2007, №2 (10), səh.90-93
- Məhəmməd Hadi ideyalarında Şərq-Qərb məsələləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2007, №4 (12), səh.32-34
- Abbas Səhhətin müəllimlik fəaliyyəti müəllim və şagirdlərin xatirələrində. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2008, №4 (16), səh.38-40
- Əməl dostlarının əxlaq tərbiyəsi haqqında fikirlərinə müfəssəl baxış. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Bakı – ADPU – 2009, №2, səh.282-286
- Uşaqlara diqqət və qayğıyla yanaşaq. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2009, №1, səh.19-22
- Görkəli müəllim-pedaqoq və qayğıkeş ata Məhəmməd Tağı Sidqinin valideyn-övlad münasibəti məsələlərinə müfəssəl baxışı. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2009, №2 (18), səh.20-23
- Maarif fədaisi Cəlil Məmmədquluzadə. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2009, №3 (19), səh.52-55
- Şagirdlərdə elmin və təfəkkürün inkişafını yüksəldək. Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Filologiya məsələləri, 2010, №1, səh.332-337
- Cəlil Məmmədquluzadənin pedaqoji fəaliyyəti və maarifçilik ideyaları. «Cəlil Məmmədquluzadə: taleyi və sənəti» kitabı, Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı, səh.118-125, 2010
- Valideyn-övlad münasibəti məsələləri Şərq mütəfəkkirlərinin gözü ilə. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2009, №4 (20)
- Mirzə Cəlil görkəmli tədqiqatçıların təhlilində. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. 2010, №1. səh.167-169
- Maarif fədaisi Həsən Bəy Zərdabi. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. 2010, №2, səh.213-216
- «Molla Nəsrəddin» jurnalının ideal dostu və qayğıkeş ata Qurbanəli Şərifzadə. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2010, №4. səh.12-16
- Qayğıkeş müəllim, gözəl alim (Professor Gültac Əliyeva haqqında). Müdriklik zirvəsinə aparan yollar (Gültac Əliyevanın 70 illik yubileyinə həsr olunur). Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı, 2010, səh.276-278
- Sənət və sənətkar dostu Əliqulu Qəmküsar. Əliqulu Qəmküsar – Taleyi və sənəti, Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı, 2011, səh.71-77
- Cəlil Məmmədquluzadənin pedaqoji ideyaları. Naxçıvan. İctimai-siyasi, ədəbi bədii, elmi-publisistik jurnal, 2009, №21, səh.118-125
- Mənalı-şərəfli ömür yolu (prof. Oruc Həsənli haqqında). Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2011, №2, səh.115-118
- «Molla Nəsrəddin» jurnalında gender məsələlərinə müfəssəl baxış. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. 2011, №.2, səh.142-147
- Maarifçi alim – gözəl insan (prof. F.Rüstəmovun 50 illiyi haqqında). Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı, 2011. 393-395 s.
- Mirzə Ələkbər Sabir və deizm. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, Azərbaycan Respublika elmi-praktik konfransın materialları. Bakı: «Müəllif» nəş. 2011, səh.23-26
- Xanəli Kərimli «ikiliklər»ində əxlaq tərbiyəsi məsələləri. Məqalə. Sözün əlincə qalası: məqalələr, xəbərlər, məktublar. Bakı: «Qanun» nəşriyyatı, 2011, səh.149-152
- Mollanəsrəddinçi Məmməd Səid Ordubadinin tərbiyə və təhsil haqqında düşüncələri. Kitab. Məmməd Səid Ordubadi: Taleyi və sənəti. Naxçıvan: «Əcəmi», 2012, səh.95-102
- Ömər Faiq Nemanzadə ana dili və onun tədrisi haqqında. Məqalə. Məqalələr seriyası, II buraxılış, Bakı: 2012, səh.257-260
- Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyalarında mənəvi tərbiyə məsələlərinə müfəssəl baxış. Məqalə. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Humanitar Elmlər Seriyası, 2012, №2, səh.118-122
- H.Cavid yaradıcılığında vətənpərvərlik tərbiyəsi məsələlərinə müfəssəl baxış. Məqalə. Naxçıvan. İctimai-siyasi, ədəbi-bədii, elmi-publisistik jurnal, 2012, №24, səh.106-113
- Mollanəsrəddinçilərdə vətənpərvərlik tərbiyəsinə nəzəri baxış. Məqalə. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər, 2012, №4
- Onomastika məsələlərinə yeni baxış (A.İmanlının kitabı əsasında). Məqalə. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2012, №3
- Mollanəsrəddinçilər ana dili və təlimin ana dilində aparılması haqqında. Məqalə. «Azərbaycan dili və ədəbiyyatı tədrisi», 2012, №3. səh.16-23
- Cəlil Məmmədquluzadə irsinə Heydər Əliyev məhəbbəti. Heydər Əliyev dövlətçilik təliminin işıqları. Naxçıvan: Naxçıvan Dövlət Universiteti, 2013, səh.88-90
- Düşüncələrini nəğmə dili ilə ifadə edən fenomen şair (İslam Səfərli haqqında). Naxçıvan: İctimai-siyasi, ədəbi-bədii, elmi-publisistik jurnal, 2013, №26, səh.158-165
- Milli mətbuatın tərəqqisi uğrunda mübarizədə mollanəsrəddinçilərin rolu. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. Humanitar Elmlər Seriyası, 2013, səh.70-74
- Azərbaycan pedaqoji fikrinin inkişafında Məhəmmədağa Şahtaxtlının rolu. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun pedaqogika və psixologiya kafedrası 10 ildə. Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı, 2013, səh.41-51
- İnsan və təbiət vurğunu Məmməd Araz. Naxçıvan. İctimai-siyasi, ədəbi-bədii, elmi-publisistik jurnal, 2013, №27, səh.69-73
- Bir ömür yaşadım… Şairin öz dünyası və söz dünyası (Vaqif Məmmədov haqqında). Naxçıvan: «Qeyrət» nəşriyyatı, 2013, 191-197
- Azərbaycan universitetlərinin ümumavropa təhsil və elm məkanına inteqrasiya prosesləri: modernləşmənin tələbləri kontekstində. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Qeyrət» nəşriyyatı, 2014, səh.206-213
- Xaqani Şirvani yaradıcılığında əxlaq tərbiyəsi məsələləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2014, №1, səh.20-23
- Gənc nəslin təlim və tərbiyəsində uşaq ədəbiyyatının rolu. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər, 2014, №2, səh.56-60
- Uşaq ədəbiyyatında əxlaq tərbiyəsi məsələləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2014, №3, səh.12-16
- Şərqin elm və mədəniyyət beşiyi Naxçıvan. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Qeyrət» nəşriyyatı, 2014, səh.72-74
- İlyas Əfəndiyev yaradıcılığında mənəvi təmizlik məsələləri. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. Xəbərlər (Xüsusi buraxılış), 2014, №4, səh.43-48
- Məhəmməd Tağı Sidqi yaradıcılığında ata-anaya hörmət və övlada qayğı. Naxçıvan. İctimai-siyasi, ədəbi-bədii, elmi-publisistik jurnal. Naxçıvan-2014, №29, səh.130-137
- Millət üçün yanan məşəl. Məhəmməd Tağı Sidqi: Taleyi və sənəti. Naxçıvan: «Əcəmi», 2015, səh.157-161
- Fəzlullah Nəiminin əxlaqi görüşləri. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Qeyrət» nəşriyyatı, 2015, səh.218-222
- Mənəvi-əxlaqi kamilliyə və insani davranışa çağırış, əxlaqi keyfiyyətlərin təbliği («Molla Nəsrəddin» jurnalı əsasında). Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər, 2015, №3, səh.56-60
- Mollanəsrəddinçi maarifçilərin yaradıcılığında xalq pedaqogikasından istifadə metodları. Gəncə Dövlət Universiteti. Elmi əsərlər məcmuəsi. 2016, №2, səh. 275-278
- Mollanəsrəddinçi maarifçilərin teatrların tərbiyəvi əhəmiyyəti haqqında görüşləri. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i. 2016, №6 (76)
- Mollanəsrəddinçilərdə vətənpərvərlik tərbiyəsinə nəzəri baxış. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2016, №2, səh.8-11
- Prof. İbrahim Mollayevin «Məhəmməd Tağı Sidqinin pedaqoji görüşləri» adlı monoqrafiya kitabına ön söz. Bakı: Elm və təhsil, 2016
- «Səsləyir Zəngəzur, Qarabağ bizi» adlı şeirlər kitabına ön söz (Müəllif: Nicat Ərtürk). Bakı: Elm və təhsil, 2016
- Mollanəsrəddinçilərin dostu və əzizi Əziz Şərif. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2017, №1, səh.12-16
- Firidunbəy Köçərlinin «Molla Nəsrəddin» jurnalında fəaliyyəti və maarifçi görüşləri. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i jurnalı. 2017, №1, səh.114-117
- «Molla Nəsrəddin» jurnalından Mirzə Fətəli Axundovun maarifçi görüşlərinə bir nəzər. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi Əsərləri, 2017, №4, səh.56-60
- Milli həyata, milli məişətə və milli xarakterə bağlı olan Molla Pənah Vaqif. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu. Heydər Əliyev – 94. Bakı – 2017, səh.26-34
- Mollanəsrəddinçilərin müəllim – müəllim hazırlığı haqqında görüşləri və pedaqoji fəaliyyətlərinə nəzəri baxış. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2017, №2, səh.15-21
- Nəsirəddin Tusinin «Adabül-mütəəllimin» (Tələbəlik mədəniyyəti) əsərində elm və təhsil məsələləri. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2017, №3, səh.15-18
- Naxçıvan Dövlət Universiteti tələbə gəncliyin inkişaf yoludur. Naxçıvan Dövlət Universiteti 50 ildə. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər»i jurnalı. 2017, səh.134-137
- «Molla Nəsrəddin» jurnalında mövhumatçılığın təsviri və tənqidinə nəzəri baxış. Pedaqoji Universitet Xəbərləri, BAKI – ADPU – №4, 2017, s.107-115
- Elmin zirvəsini pillə-pillə fəth edən görkəmli alim (Akademik Oruc Həsənli haqqında). Milli irs jurnalı. 2017, №11, səh.10-13
- Mollanəsrəddinçilər yaradıcılığında ailə münasibəti problemi. Heydər Əliyev – 95. Heydər Əliyev və milli-mənəvi dəyərlərə dövlət qayğısı. Bakı – 2018, səh.51-69
- Tağı Şahbazi Sümurğ yaradıcılığında mövhumatçılığın təsviri. ADPU, Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Tarix, İnsan və cəmiyyət (Elmi-nəzəri və elmi-metodik jurnal). 2018, №2, səh.11-15
- Əməyə və əmək adamlarına münasibət mollanəsrəddinçilərin təhlilində. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun XƏBƏRLƏRİ, 2018, №2, səh.4-7
- Ömər Faiq Nemanzadənin yaradıcılıq ruhunda maarifçilik ideyaları. Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun XƏBƏRLƏRİ, 2019, №1, səh.
- İnsanlığın və elmin zirvəsində dayanan Oruc ata. İnsanlığın zirvəsi (Kitab AMEA-nın müxbir üzvü, Əməkdar elm xadimi, elmlər doktoru, professor Oruc Həsənlinin xatirəsinə həsr olunmuşdur). Bakı, «Elm və təhsil», 2019, səh.85-88
- Gender tərbiyəsi – tarixi, nəzəri və müasir problemdir (dosent Elza Mollayevanın «Gender tərbiyəsi: tarixi, nəzəriyyəsi və müasir problemləri» adlı monoqrafiyasından bəhs edilir). ADPU, Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Tarix, İnsan və cəmiyyət (Elmi-nəzəri və elmi-metodik jurnal). 2019
- Oxucuya milli mənlik şüuru aşılayan monoqrafiyaya bir nəzər (Professor Şahin Tağıyevin «Böyük maarifçi Mirzə Abbas Ələkbər oğlu Abbaszadənin pedaqoji görüşləri» adlı monoqrafiyasından bəhs edilir).
- Fanatizmi işıqlı gələcəyə çevirən Mirzə Cəlil. Naxçıvan Dövlət Universitetinin «Elmi əsərlər» jurnalı. 2019
- Elmin tərəqqisinə və inkişafına töhfə verən Naxçıvan. Pedaqogika jurnalı. Bakı, 2019, №2.
- Cəlil Məmmədquluzadə irsində məktəb, müəllim, təlim-tərbiyə problemlərinə nəzəri baxış. /Azərbaycan məktəbi jurnalı, 2019, №3
- Xalqın deyim və duyumları İmadəddin Nəsimi yaradıcılığında. Naxçıvan Universitetinin Elmi Xəbərlər jurnalı. 2019, №4
- Mollanəsrəddinçi Mirzə Cabbar Əsgərzadə yaradıcılığında əxlaqi görüşlərin təsviri. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Elmi Əsərlər, 2019, №3
- Balasaqunlu Yusif Xas Hacibin «Qutadğu bilig» əsərində ailə qurmaq və ailə tərbiyəsi məsələləri. ADPU, Pedaqoji Universitet Xəbərləri, Tarix, İnsan və cəmiyyət (Elmi-nəzəri və elmi-metodik jurnal). 2019, №2, səh.
- Ömrü uzun – əməli gözəl olan insan. Xalqına, millətinə ləyaqətlə xidmət göstərən həkim. Zirvələrin fatehi (Kitab Ərrəhman Qasımovun anadan olmasının 70 illiyi münasibətilə çap olunub). Bakı, «Elm və təhsil», 2019, səh.
- 70 yaşlı müəllim (Prof. Rəcəb Ağayev haqqında). //Şərq qapısı. 20 may 2005
- Hüseyn Cavid ailə tərbiyəsi haqqında. //Şərq qapısı. 1 iyun 2007, №101, səh.5
- Hüseyn Cavidin yaradıcılığında vətənpərvərlik motivləri. //Yeni həyat. 5 iyun 2007, №22, səh.2
- Hüseyn Cavid irsinə Heydər Əliyev məhəbbəti (Hüseyn Cavidin anadan olmasının 125 illiyi münasibətilə). //Şərq qapısı. 11 iyul 2007, №129
- Hüseyn Cavidin həyatından dəqiqələr (H.Cavidin anadan olmasının 125 illiyi münasibətilə). //Yeni həyat. 23 oktyabr 2007
- Xalq müdrikliyi məsələlərində ailənin əsas vəzifələri. //Yeni həyat. 12 fevral 2008
- Demokrat yazıçı, maarif fədaisi (C.Məmmədquluzadə). //Yeni həyat. 19 fevral 2008
- İnsan səadətində həqiqət və yalan. //Şərq qapısı. 19 dekabr 2008
- İntizamlı nəsil tərbiyə edək. //Yeni həyat. 16 dekabr 2008, №46 (137)
- Ailədə əxlaqi şüurun formalaşması məsələlərinə nəzəri baxış. //Şərq qapısı. 10 yanvar 2009
- Xanəli Kərimli «ikilikləri»ndə əxlaq tərbiyəsi məsələləri. //Təhsil və zaman. 17 yanvar 2009, №1
- Hər bir evin sevincidir uşaqlar. //Təhsil və zaman. 18 iyun 2009, №11 (157)
- Böyük demokrat Cəlil Məmmədquluzadə və ana dili. //Şərq qapısı. 18 fevral 2009, №33
- Övlad saxlamaq və tərbiyə etmək məsələlərinə nəzəri baxış. //Şərq qapısı. 4 aprel 2009, №61
- Ailə əxlaq məktəbidir. //Şərq qapısı. 24 aprel 2009, №75
- Uşaqlara elmin dəyərini sevdirək. //Şərq qapısı. 23 iyun 2009, №114
- Seyid Əzim Şirvanidən Hüseyn Cavidin atası Hacı Molla Abdullaya məktub. //Yeni həyat. 2009, 7 sentyabr
- Hüseyn Cavid yaradıcılığında uşaq tərbiyəsi məsələləri mühüm yer tutur. //Şərq qapısı. 7 avqust 2009, №146
- Sevincimizə daha bir sevinc qatan məqam. //Şərq qapısı. 11 avqust 2009, №148
- Valideyn-övlad münasibəti məsələlərinə Şərq mütəfəkkirləri böyük əhəmiyyət verirdi. //Şərq qapısı. 2 sentyabr 2009, №164
- Adın şərəflidir sənin, ey qadın! //Şərq qapısı. 22 sentyabr 2009, №146
- Valideyn-övlad münasibəti məsələlərinə nəzəri baxış. //Yeni həyat. 26 oktyabr 2009, №40
- Hüseyn Cavidin «Ədəbiyyat dərsləri» adlı dərslik kitabında uşaq şeirləri və tərbiyəvi fikirlər. //Şərq qapısı. 5 noyabr 2009, №209
- Ən işıqlı günəş elmdir. //Şərq qapısı. 8 yanvar 2010.
- Heydər Əliyev və Azərbaycan təhsili. //Yeni həyat. 2010, 1 fevral
- Böyük simalar Mirzə Cəlil və ya «Molla Nəsrəddin» haqqında. //Şərq qapısı. 20 fevral 2010, №34 (19.948)
- Tərbiyənin yolunu ancaq elm sayəsində bilmək mümkündür. //Şərq qapısı. 8 aprel 2010, №62 (19.976)
- Şərqin böyük carçısı «Molla Nəsrəddin». //Şərq qapısı. 20 aprel 2010, №75 (19.989)
- Görkəmli müəllim-pedaqoq Üzeyir Hacıbəyov valideyn-övlad münasibəti haqqında. //Təhsil və zaman. 30 may 2010, №10 (180)
- Mirzə Cəlil və ya «Molla Nəsrəddin» günlərindən dəqiqələr. Şərq qapısı. 13 may 2010, №87 (20.001)
- Sənət və sənətkar dostu Əliqulu Qəmküsar. //Şərq qapısı. 14 may 2010, №87 (20.002)
- Uşaqlara verilən təlimdə mühüm məsələ biliyi necə öyrətməkdir. //Şərq qapısı. 21 may 2010, №93
- Heydər Əliyev irsi uşaqların mənəvi tərbiyəsinə xidmət edir. //Şərq qapısı. 3 iyun 2010, №101 (20.015)
- «Əkinçi» qəzetindən başlanan yol. //Şərq qapısı. 14 iyul 2010, №128 (20.042)
- Mirzə Cəlil və ya «Molla Nəsrəddin» günlərindən dəqiqələr. //Şərq qapısı. 22 iyul 2010, №134 (20.048)
- Oğul sözlərimə yaxşı qulaq as. //Şərq qapısı. 5 avqust 2010, №144 (20.058)
- Cəlil Məmmədquluzadə irsinə Heydər Əliyev məhəbbəti. //Şərq qapısı. 21 avqust 2010, №156 (20.070)
- Valideyn-övlad münasibəti məsələləri Şərq mütəfəkkirlərinin gözü ilə (Kitab haqqında). //Şərq qapısı. 17 dekabr 2010, №234 (20.048)
- Heydər Əliyev irsi milli-mənəvi dəyərlərə xidmət edir. //Yeni həyat. 6 yanvar 2011, №01 (236)
- Cəlil Məmmədquluzadə qadınların tutduğu mövqeni «Molla Nəsrəddin» jurnalında realist bir yazıçı kimi göstərirdi. //Şərq qapısı. 20 may 2011, №92 (20.250)
- Buludlardan sıyrılan günəş yaxud Azərbaycan ədəbiyyatşünaslığında Abbas Zamanov zirvəsi. //Şərq qapısı. 2 noyabr 2011, №206 (20.364)
- Şagirdlərdə təfəkkür və intellektin inkişafına xidmət edək. //Yeni həyat. 20 dekabr 2011, №47 (282)
- «Molla Nəsrəddin» jurnalının ideal dostu – Qurbanəli Şərifzadə. //Şərq qapısı. 11 yanvar 2012, №5 (20.410)
- Dövlət uşaq siyasəti: reallaşan layihələr (Sosial psixopedaqogikada istedadlı uşaqlar problemi kitabı haqqında). Nazilə Abdullazadə. Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent. //Respublika qəzeti. 28 yanvar 2012
- Valideyn-övlad münasibətləri (M.T.Sidqi haqqında). //Yeni həyat. 10 yanvar 2012, №2 (285)
- Televiziya verilişlərinin uşaqların mənəvi tərbiyəsinə təsiri. //Yeni həyat. 17 yanvar 2012, №3 (286)
- Qəlbini məşəl edən sənətkar (M.S.Ordubadi haqqında) //Şərq qapısı. 19 iyun 2012, №1113 (20.518)
- Bu gün beşikdə hıçqıran uşaq sabahın dahisi ola bilər. //Şərq qapısı. 5 iyul 2012, №124 (20.529)
- Azərbaycan xalq maarifinin inkişafı «Əkinçi» qəzetindən başlayır. //Şərq qapısı. 19 iyul 2012, №134 (20.539)
- Mollanəsrəddinçilər və ana dili təlimi. //Şərq qapısı. 29 avqust 2012, №162 (20.567)
- Şagirdlərdə elmin və təfəkkürün inkişafını yüksəldək. //Şərq qapısı. 4 oktyabr 2012, №188 (20.593)
- Ana dili millətin mənəvi diriliyidir. //Şərq qapısı. 30 oktyabr 2012, №205 (20.593)
- Yer-yurd adlarının tədqiqinə həsr olunmuş dərs vəsaiti (prof. A.İmanlının kitabı haqqında). //Şərq qapısı. 13 noyabr 2012, №214 (20.619)
- Görkəmli pedaqoq-alim və naşir – Məhəmmədağa Şahtaxtlı. //Şərq qapısı. 26 dekabr 2012, №246 (20.651)
- Görkəmli maarifçi Məhəmmədağa Şahtaxtlı. //Təhsil və zaman. 19 mart 2013, №05 (248)
- Müəllim-şagird münasibətləri normal olarsa… //Şərq qapısı. 19 iyun 2013, №112 (20.766)
- Şairin öz dünyası və söz dünyası (Vaqif Məmmədov haqqında). 29 iyun 2013, //«Palitra», №115 (1069)
- Azərbaycan xalqı İlham Əliyevin prezidentliyini qüdrətli dövlətçiliyin, firavan gələcəyin və dinamik inkişafın yeganə təminatçısı kimi qəbul edir. //Şərq qapısı. 18 iyul 2013, №132 (20.786)
- «Əkinçi» ilə başlayan qəzet və qəzetçilik ənənələri. //Nuh yurdu. 22 iyul 2013
- Heydər Əliyevin təhsil siyasəti. //Yeni həyat. 01 noyabr 2013, №39 (370)
- Müəllim gələcək cəmiyyətin memarı və qurucusudur. //Nuh yurdu. 5 oktyabr 2013, №37 (517)
- «Üç oğul anası» poeması haqqında bir neçə söz (Məmməd Araz). «Göy qurşağı» //«Şərq qapısı»nın ədəbiyyat əlavəsi. №07, 2013
- Müəllim axtarıcı və yaradıcı olarsa… //Şərq qapısı. 5 mart 2014, № 42 (20.943)
- Naxçıvanda elm və təhsil: Dünən, bu gün. //Nuh yurdu. 4 aprel 2014
- Mətbuat cəmiyyətin güzgüsüdür. //Təhsil problemləri. 24 iyul 2014
- Şagirdlərdə əqli tərbiyənin inkişafını yüksəldək. //Təhsil problemləri. 1 avqust 2014
- Gənc nəslin təlim-tərbiyəsində uşaq ədəbiyyatının rolu. //Şərq qapısı. 8 avqust 2014, №149 (21.050)
- Oğlan uşaqlarının tərbiyəsi həssaslıq tələb edir. //Nuh yurdu. 20 avqust 2014, №31, (558)
- Məhəmməd Tağı Sidqi yaradıcılığında ata-anaya hörmət və övlada qayğı. //Şərq qapısı. 23 avqust 2014, №160 (21.061)
- Ədəbiyyatımızın intibahı ulu öndər Heydər Əliyevin adı ilə bağlıdır. //Nuh yurdu. 18 dekabr 2014, №47, (574)
- Xalqımızın və elmimizin əzizi – Əziz Şərif. //Nuh yurdu. 19 fevral 2015, №07, (582)
- Hikmət və əxlaqı əks etdirən şair (Şair Əbülfəz Ülvi haqqında). //Kaspi. 13-16 iyun 2015, №106 (3420)
- Əxlaq carçısı (Şair Əbülfəz Ülvi haqqında). //Təhsil problemləri. 24-31 iyul 2015, №55-56 (1017-1018)
- Əxlaq saçan şeirlər. //Bütöv Azərbaycan. 3 avqust 2015
- Əziz Şərif və ədəbiyyatımızın klassikləri. //Nuh yurdu. 4 iyul 2015, №25, (600)
- Uşaqların asudə və istirahət vaxtları düzgün qurularsa. //Təhsil problemləri. 24-31 iyul 2015, №55-56 (1017-1018)
- Fiziki sağlamlığı məhdud uşaqlarla necə ünsiyyət qurmalı… //Nuh yurdu. 14 dekabr, 2016, №47
- Kor-kar-lal uşaqların ünsiyyət tərzi necə formalaşır. //Təhsil problemləri. 24-28 fevral, 2017, №15-16
- Kor-kar-lal uşaqların ünsiyyət tərzi necə formalaşır. //Təhsil problemləri. 01-07 mart, 2017, №17-18
- Milli həyata, milli məişətə və milli xarakterə bağlı olan Molla Pənah Vaqif. //Vedibasar. 16 mart – 15 aprel, 2017, №07-08 (338-339)
- Zərifə xanım Əliyevanın pedaqoji görüşləri. //Nuh yurdu qəzeti, 28 aprel, 2017, №17 (687)
- Molla Pənah Vaqif milli ənənələri ilə seçilən ədəbi məktəb yaradıb. //Şərq qapısı, 3 may 2017, №83 (21.744)
- Həyat və həqiqət nəğməkarı (Şair İbrahim Yusifoğlunun «Göy yerə zəng eyləyir» eyniadlı kitabından bəhs olunur). //Təhsil problemləri. 01-07 dekabr, 2017, №89-90 (1243-1244)
- Pak və ülvi duyğuların tərənnümçüsü Süsən Kərimli. //Ədalət qəzeti. 15 dekabr 2017, №230 (5.219)
- Şöhrəti zəhmətilə qazanan alim (Oruc Həsənli haqqında bəhs olunur). //Azərbaycan müəllimi qəzeti. 29 iyun 2018
- Gi De Mopassanın «Gonbul» əsərində əxlaq və vətən tərənnümünün təsviri. //Təhsil problemləri. 16-23 avqust, 2018, №61-62
- Müəllim gələcək cəmiyyətin qurucusudur (Avraam Linkolnun oğlunun müəlliminə məktubu haqqında). //Nuh yurdu qəzeti, 18 sentyabr, 2018, №37 (754)
- Zəhmətilə nura boyanan alim (Oruc Həsənli haqqında bəhs olunur). //Təhsil problemləri. 24-30 iyun, 2018, №47-48
- Gi De Mopassanın «Gonbul» əsərində əxlaq və vətənpərvərlik məsələləri. //Nuh yurdu qəzeti, 14 avqust, 2018, №32 (749)
- Kitab nəsillərin bir-birinə vəsiyyətidir – uşaqlara kitabları sevdirək. //Psixoloq qəzeti. 28 fevral 2019, №2 (126)
- «Pedaqoji fikir tarixindən» adlı əsər gənclərin tərbiyəsində əhəmiyyətli rol oynayır. //Nuh yurdu qəzeti, 17 aprel, 2019, №15 (779)
- «Pedaqoji fikir tarixindən» adlı əsərdə təhsilin prinsiplərinə və tərbiyə üsullarına nəzəri baxış. //Şərqin səhəri qəzeti, 24 aprel, 2019, №17
- Nəsimi yaradıcılığında xalq deyimləri. //Nuh yurdu qəzeti, 19 iyun, 2019, №23
- Xalq yaradıcılığının tükənməz xəzinəsi Nəsimi yaradıcılığında. //525-ci qəzet, 20 iyun, 2019
- Hüseyn Cavid ucalığı: Azər poeması //Şərqin səhəri qəzeti, 13 iyun 2019, №27 (2901)
- Biologiyanın tədrisi şagirdlərin mənəvi simasının formalaşdırılmasına xidmət edir (Vüsalə İsmayılovanın «Biologiyanın tədrisi prosesində təlim-tərbiyə məsələlərinə kompleks yanaşma» adlı dərs vəsaitindən bəhs olunur)
- Tarix salnaməsinə öz xidmətləri ilə iz salıb köçən novator alim (Abutalıb Qasımov haqqında bəhs olunur).
- Şair ilhamının vərəqlərə səpilmiş şeir sətirləri (Tofiq Qəbulun «Şeir özü çınqıdır» adlı şeir kitabından bəhs olunur)
NƏŞR OLUNAN ƏSƏRLƏRİN MƏZMUNUNDAN ELMİ
VƏ
PUBLİSİST MƏTBUATDA BƏHS EDƏN ALİMLƏR
- Oruc Həsənli (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor, AMEA-nın müxbir üzvü, Əməkdar elm xadimi). Ürəkləri fəth edən mollanəsrəddinçilər («Mollanəsrəddinçilər və ailə – məktəb problemi» adlı dərs vəsaitindən bəhs edilir). //Psixoloq qəzeti. 30 yanvar 2018, №1 (113)
- İsa Həbibbəyli (Filologiya üzrə elmlər doktoru, professor, AMEA-nın həqiqi üzvü, Əməkdar elm xadimi). Ciddi elmi hesabatlara doğru(«Hüseyn Cavid və məktəb» adlı monoqrafiyaya ön söz). Naxçıvan: «Əcəmi» (2013), 144 səh.
- Hüseyn Əhmədov (SSRİ PEA-nın müxbir üzvü, Rusiya Dövlət Təhsil Akademiyasının xarici üzvü, pedaqogika üzrə elmlər doktoru, akademik, Əməkdar ali məktəb işçisi). Pedaqoji fikrin inkişafı tarixinə layiqli töhfə («Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). //Təhsil dünyası qəzeti. 27 aprel 2019, №2
- Fərrux Rüstəmov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor, Əməkdar elm xadimi). Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları(«Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). //Palitra qəzeti. 24 aprel 2017
- Yusif Qazıyev (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor). Böyük mütəfəkkirlərin maarifçilik ideyaları monoqrafiyasına dair mülahizələrim («Böyük mütəfəkkirlərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs olunur). //Ədalət qəzeti. 05 yanvar 2019, №2 (5466)
- Piralı Əliyev (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor, Azərbaycan Respublikasının əməkdar müəllimi). Görkəmli ədibin pedaqoji ideyalarının araşdırılmasına həsr olunmuş monoqrafiya («Hüseyn Cavid və məktəb» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). //Azərbaycan müəllimi qəzeti. 13 aprel 2018, (№13) (8779).
- Nazilə Abdullazadə (Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent). Dövlət uşaq siyasəti: reallaşan layihələr («Sosial psixopedaqogikada istedadlı uşaqlar problemi» adlı dərslikdən bəhs edilir). //Respublika qəzeti. 28 yanvar 2012
- Vahid Rzayev (Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent. Əməkdar müəllim). Ön söz əvəzi («Həzrəti Əlinin elm və tərbiyə haqqında görüşləri» adlı monoqrafiyaya ön söz). Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı (2010), 82 səh.
- İsa Həbibbəyli (Filologiya üzrə elmlər doktoru, professor, AMEA-nın həqiqi üzvü, Əməkdar elm xadimi). Klassik irsdə tərbiyə məsələləri(«Valideyn-övlad münasibəti məsələləri Şərq mütəfəkkirlərinin gözü ilə» adlı monoqrafiyaya ön söz). Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı (2010), 400 səh.
- Akif İmanlı (Filologiya üzrə elmlər doktoru, professor, Əməkdar müəllim). Tərbiyə «etiketi» hazırlayanlara abidə («Azərbaycan romantiklərinin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs olunur). /Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri, 2016, №4, səh.90-91
- Hümeyir Əhmədov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor). Azərbaycanda maarifçilik ideyalarının yayılmasında mollanəsrəddinçilər hərəkatının rolu («Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). /Bakı Qızlar Universiteti, Elmi əsərlər, 2017-ci il №4 (32), səh.352-355
- Hüseyn Əhmədov (SSRİ PEA-nın müxbir üzvü, Rusiya Dövlət Təhsil Akademiyasının xarici üzvü, pedaqogika üzrə elmlər doktoru, akademik, Əməkdar ali məktəb işçisi). Həmişə müasir və təravətli qalacaq əsər haqqında bir neçə söz («Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir).
- Akif Abbasov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor, Azərbaycan Respublikasının Əməkdar müəllimi). Azərbaycan mütəfəkkirlərinin maarifçilik ideyalarını özündə birləşdirən monoqrafiya(«Böyük mütəfəkkirlərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). /Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Elmi Əsərlər, 2017, №6, səh.327-329
- Fərahim Sadıqov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor). Dəyərli tədqiqatları təqdir etmək şərəfli işdir («Mollanəsrəddinçilər və ailə – məktəb problemi» adlı dərs vəsaitə ön söz əvəzi). Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı, 2017, 340 səh.
- Solmaz Həsənli (Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent). Həmişə aktual olacaq bir monoqrafiya haqqında («Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). /Naxçıvan Müəllimlər İnstitunun Xəbərləri, 2017, №4.
- Ənvər Abbasov (Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent, Azərbaycan Respublikasının Əməkdar müəllimi). Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları mənəvi-əxlaqi kamilliyə çağırışdır («Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). //Təhsil problemləri qəzeti. 08-15 oktyabr 2017, №75-76.
- Hümeyir Əhmədov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor. Rusiya Təhsil Akademiyasının Xarici üzvü). Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyalarına həsr olunmuş monoqrafiya («Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). //Azərbaycan müəllimi qəzeti. 19 yanvar 2018, (№2) (8768).
- Ləzifə Qasımova (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor). Mollanəsrəddinçilərin ailə – məktəb problemlərinin xarakterik xüsusiyyətlərini üzə çıxaran dərs vəsaiti («Mollanəsrəddinçilər və ailə – məktəb problemi» adlı dərs vəsaitindən bəhs olunur). //Təhsil dünyası qəzeti. may 2019,
- Qurban Qurbanlı (Filologiya üzrə fəlsəfə doktoru, dosent, Əməkdar müəllim). Mollanəsrəddinçilər və ailə – məktəb problemi adlı dərs vəsaiti («Mollanəsrəddinçilər və ailə – məktəb problemi» adlı dərs vəsaitindən bəhs edilir). //Təhsil problemləri qəzeti. 16-23 yanvar 2018, №05-06 (1255-1256)
- Akif Abbasov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor, Azərbaycan Respublikasının Əməkdar müəllimi). Böyük mütəfəkkirlərin maarifçilik ideyalarından bəhs edən kitab («Böyük mütəfəkkirlərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). //Təhsil problemləri qəzeti. 01-07 noyabr 2017, №81-82 (1235-1236).
- Polad Mədətov (Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent). Mollanəsrəddinçilər və ailə – məktəb problemi günümüzün ən aktual problemidir («Mollanəsrəddinçilər və ailə – məktəb problemi» adlı dərs vəsaitindən bəhs edilir). //Açıq Səma qəzeti. 29 yanvar 2018, №1 (120)
- Allahverdi Eminov (Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent). Fundamental tədqiqat əsəri («Mollanəsrəddinçilər və ailə – məktəb problemi» adlı dərs vəsaitindən bəhs edilir). //Ədalət qəzeti. 28 fevral 2018, №39 (5269)
- Hümeyir Əhmədov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor. Rusiya Təhsil Akademiyasının Xarici üzvü). Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyalarına həsr olunmuş layiqli töhfə («Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). /Azərbaycan məktəbi jurnalı. 2018, №1, səh.72-76
- Vahid Rzayev (Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent. Əməkdar müəllim). Ön söz əvəzi («Azərbaycan romantiklərinin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyaya ön söz). Bakı: «Elm və təhsil» nəşriyyatı (2009), 144 səh.
- Arzu Abdullayev (Naxçıvan Dövlət Universitetinin müəllimi, doktorant). Böyük mütəfəkkirlərin maarifçilik hərakatı yeni tədqiqatda («Böyük mütəfəkkirlərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). //Nuh yurdu qəzeti, 2015
- Məmməd Kazımov (Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent). Ölməz sənətkara əzəmətli abidə («Hüseyn Cavid və məktəb» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir). /Bakı Qızlar Universitetinin Elmi Əsərlər jurnalı. 2019, №1, səh.418-420
- Əbülfət Pələngov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor). Tarixin optimizm yolları xələflərdən sələflərə («Pedaqoji-psixoloji fikrin inkişafı xələflərdən sələflərə» adlı dərs vəsaitə ön söz əvəzi). Bakı: ADPU-nun nəşriyyatı, 2019, 222 səh.
- Müseyib İlyasov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor). Əxlaqi dəyərlər aşılayan kitab («Pedaqoji-psixoloji fikrin inkişafı xələflərdən sələflərə» adlı dərs vəsaitindən bəhs olunur). //Nuh yurdu. 4 iyun 2019, №25
- İntiqam Cəbrayılov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor). Söz xiridarlarının pedaqoji görüşlərinə dərs vəsaitindən bir nəzər(«Pedaqoji-psixoloji fikrin inkişafı xələflərdən sələflərə» adlı dərs vəsaitindən bəhs olunur).
- Bayram Apoyev (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor). Vətən pedaqogikasına dəyərli töhfə («Pedaqoji-psixoloji fikrin inkişafı xələflərdən sələflərə» adlı dərs vəsaitindən bəhs olunur). //Psixoloq qəzeti. iyun 2019, №
- Həsən Bayramov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru). Mollanəsrəddinçilərin həyat yoluna və zəngin ədəbi-pedaqoji irsinə dərs vəsaitindən bir nəzər («Mollanəsrəddinçilər və ailə – məktəb problemi» adlı dərs vəsaitindən bəhs edilir).
- Müdafiə Mahmudov (Pedaqogika üzrə elmlər doktoru, professor). Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları haqqında qiymətli əsər («Mollanəsrəddinçilərin maarifçilik ideyaları» adlı monoqrafiyadan bəhs edilir)
YAZARLAR.AZ
WWW.YAZARLAR.AZ VƏ WWW.USTAC.AZ
Əlaqə: Tel: (+994) 70-500-63-36 E-mail: yazarlaraz@yandex.ru